Zachej.sk Recenzie

V našej ponuke

Napíšte recenziu a vyhrajte 20 € poukážku na nákup v Zachej.sk

20 € poukážku na nákup tovaru na Zachej.sk za mesiac máj 2017 získava p. Andrea za názor na knihu Kazateľnica život. Blahoželáme!
Zobraziť celý zoznam výhercov (klik na rozbalenie)

Dočítali ste knihu a chcete sa o svoj názor podeliť? Vaše názory pomáhajú ďalším stovkám ľudí, ktorí sa rozhodujú, či si knihu prečítať. A navyše, každý mesiac žrebujeme jedného recenzenta, ktorý od nás získa poukážku v hodnote 20 € na nákup produktov v ponuke kresťanského kníhkupectva Zachej.sk

Zakladné podmienky súťaže: (podrobný štatút súťaže)

• registrujte sa na Zachej.sk a píšte názory ako prihlásený užívateľ
  • vyhľadajte knihu, ku ktorej chcete napísať svoj názor
  • rozsah recenzie viac ako 100 znakov + ohodnoťte knihu hviezdičkami
  • v jednom mesiaci môžete napísať viac recenzií, zvýšite si tým šancu na výhru

Mony (23 recenzií)
26.06. 2017

Knihu s veľkou radosťou odporúčam. Okrem iného vás čaká nie len zaujímavé čítanie, ale i prekrásne spracovanie celého diela. Každá jedna strana vo mne vzbudzovala dobrý dojem a bolo cítiť, že spisovateľka je veľmi milou, sympatickou a výnimočnou ženou. Lysa TerKeurstová svojim dielom Vyvedená z miery pomôže nejednej z vás vidieť vlastnú hodnotu a k tomu všetkému ukáže, ako svoje záporné pocity môžeme zveriť Bohu a vďaka nemu ich zmeniť v nové, s nádychom lásky. A predsa len, vďaka láske nás už z miery nič nemôže vyviesť.

Lysa TerKeurstová
12,51 €
Jaja412 (1 recenzií)
25.06. 2017

Veľmi pekná knižka, ako pamiatka na Prvé sv. prijímanie, naozaj krásny darček. Môžem len odporučiť.

Angela A. Burrinová
5,24 €
Rado (2 recenzií)
24.06. 2017

Je úžasné ako Pán si používa ľudí, cez dar vidieť v modlitbe obrazy a dar vysvetliť to. Veľmi jednoduché a praktické! Táto malá knižočka mi pomohla lepšie pochopiť konanie Ducha Svätého.

Sulamitka
4,31 €
miroslav (2 recenzií)
24.06. 2017

Vynikajúca kniha, dúfam, že budú ďalšie.

Franz Spirago
6,95 €
Marcela (3 recenzií)
24.06. 2017

Výborná kniha. Písaná veľmi pútavo, na konci je test. Odporúčam každému. Po jej prečítaní som kúpila ďalších 5 a postupne som ich rozdala ako darček. Počas jej čítania som konečne pochopila, prečo sa roky cítim nemilovaná. Prečo som mala pocit, že ma mama nemá rada. Vďaka tejto knihe som sa tak vnútorné uzdravila z mnohých zranení. Videla som, že ostatní ku mne hovorili ich spôsobom vyjadrovania lásky a ja som to necítila. Manžel sa naučil môj jazyk a tak sa naše manželstvo dalo do poriadku. Veľmi odporúčam.

Gary Chapman
8,25 €
Marcela (3 recenzií)
24.06. 2017

V knihe som našla zopár prekvapujúcich informácii. Vďaka nej som lepšie pochopila manželov pohľad na sex a naše rozdiely. Veľmi pekne vysvetľuje vplyv antikoncepcie na celkové manželstvo a vplyv prirodzených metód, čo môžem len potvrdiť z vlastnej skúsenosti. Opisuje pôsobenie Boha v jednote manželov, ukazuje krásu milovania. Výborné čítanie pre manželov, dozvedela som sa vďaka nej veľa nového. Odporúčam aj ako darček pre novomanželov, ale aj pre dlhoročných manželov.

Ksawery Knotz
9,70 €
Marcela (3 recenzií)
24.06. 2017

Táto kniha bola pre mňa prelomová, keď rozhovory s mojim synom (4 roky) boli neúčinné, plne kriku, upozorňovaní, nesprávneho komentovania a plaču. Pustila som sa do štúdia knihy. Kniha je písaná veľmi štruktúrovane, s názornými obrázkami, ide na koreň veci, pre lepšie pochopenie. Veľmi som vďaka nej spoznala aj samu seba. Výsledky prišli takmer okamžite po uplatňovaní rád z knihy. Po pár týždňoch bolo plaču len 30% z toho, čo pred tým. Veľká vďaka za tak úžasný titul.

Adele Faber; Elaine Mazlish
9,69 €
Daniela (3 recenzií)
23.06. 2017

Knižný terapeutický návod pre zraneného človeka, hľadajúceho Pravdu a blúdiaceho v sieti podobných príručiek západných autorov vychádzajúcich prevažne z východných náboženstiev a ezoterických ponúk na trhu, ktorých je na knižných pultoch záplava - túto knihu by si mal prečítať každý pokrstený veriaci katolík, aby pochopil, aký vzácny dar pri Krste dostal, aby pochopil, že Ježiš je Láska, ktorá nesúdi ako ľudia, je nám Priateľom a Uzdravovateľom. Hlavné techniky Kristoterapie - terapeutický rozhovor, modlitba, Božie slovo - Sväté Písmo, technika zrkadla, a uzdravovanie - pomocou sviatostí.

Adela (1 recenzií)
23.06. 2017

Hľadala som vhodný darček na birmovku, ktorý by oslovil mladého človeka a bol mu užitočný na ceste k Bohu. Kamarátka mi jednoznačne odporučila túto knihu. Kniha splnila moje očakávania, je napísaná formou otázok a odpovedí, čo je super pri hľadaní správneho postoja v rozličných situáciách. Jednoznačne odporúčam tak po duchovnej stránke ako aj po finančnej. Pamiatka ostane na celý život.

8,68 €
Sr. Jaroslava (1 recenzií)
22.06. 2017

Veľmi dobrá publikácia, praktický návod ako napredovať na ceste k slobodnému a radostnému životu s Pánom a našimi bratmi a sestrami, i s tými, s ktorými máme nejaký problém ;) Účinná pomôcka v snahe odpustiť/odpúšťať. Taktika víťazného postupovania v zápasoch... Navyše nie je len čítaním pre svojpomoc, ale majúc vlastnú skúsenosť môžeme skrze ňu pomôcť aj iným. Môžem odporučiť!

Neal Lozano
5,14 €
strana: 1 z 367