Zachej.sk Recenzie

V našej ponuke

Napíšte recenziu a vyhrajte 20 € poukážku na nákup v Zachej.sk

20 € poukážku na nákup tovaru na Zachej.sk za mesiac apríl 2017 získava p. Peter za názor na knihu Malej milovanej Princeznej. Blahoželáme!
Zobraziť celý zoznam výhercov (klik na rozbalenie)

Dočítali ste knihu a chcete sa o svoj názor podeliť? Vaše názory pomáhajú ďalším stovkám ľudí, ktorí sa rozhodujú, či si knihu prečítať. A navyše, každý mesiac žrebujeme jedného recenzenta, ktorý od nás získa poukážku v hodnote 20 € na nákup produktov v ponuke kresťanského kníhkupectva Zachej.sk

Zakladné podmienky súťaže: (podrobný štatút súťaže)

• registrujte sa na Zachej.sk a píšte názory ako prihlásený užívateľ
  • vyhľadajte knihu, ku ktorej chcete napísať svoj názor
  • rozsah recenzie viac ako 100 znakov + ohodnoťte knihu hviezdičkami
  • v jednom mesiaci môžete napísať viac recenzií, zvýšite si tým šancu na výhru

Gabi (4 recenzií)
22.05. 2017

Svätá Terezka je mojím najväčším príkladom a pri tejto novéne som sa dokázala nad vela vecami zamyslieť. Určite sa ju budem modlievať častejšie.

Pavel Pola
1,84 €
Gabi (4 recenzií)
22.05. 2017

Nádherná knižočka, ak má niekto pochybnosti o očistci, mal by si ju prečítať, ale aj keď veríte v očistec, len nás to utvrdí v tom, ako velmi je dôležité napr. modliť sa za duše v očistci.

Svätá Katarína Janovská
1,67 €
Gabi (4 recenzií)
22.05. 2017

Zaujímavé čítanie, aj na premýšľanie. Odporúčam.

Dagmar Kráľová
dostupné
1,46 €
Peter (1 recenzií)
21.05. 2017

Dobrá kniha. Pekný pohľad na zasvätený život. Augustín je proste pán. Už som stihol aj ďalšie dve rozdať.

Sv. Augustín
dostupné
1,84 €
Andrea (16 recenzií)
20.05. 2017

Odporúčam. Úžasná knižočka.

Tono (2 recenzií)
20.05. 2017

Veľký, tichý, svätý.

Gabriel Emmanuel Nagy (ed.)
1,46 €
Helena (1 recenzií)
19.05. 2017

Každý človek dostal do vienka Boží dar a je na ňom, ako s ním naloží.

Agata (5 recenzií)
19.05. 2017

Krásny príbeh muža prežívajúceho lásku i zradu. Na jednej strane ǔžasný prejav synovskej lásky, keď sa syn predá do otroctva, aby zachránil život otca a dožičil mu dôstojné dožitie na mňa hlboko zapôsobilo. Obyčajne to býva tak, že sa rodičia obetujú kvôli deťom. Na druhej strane, keď sa, tak povediac, proti svojej vôli stane Kristovým svedkom - pri prebodnutí jeho boku - bolo to potrebné na potvrdenie toho, že Kristus naozaj zomrel, a bol naozaj syn Boží. Po Kristovom zmŕtvychvstaní ukrývajúc sa v jaskyni, umiera starému životu, aby sa i on narodil do nového života - života s Kristom živým a zmrtvychvstalým. Je málo biblických románov o mužoch , oveľa viac je ich o ženách, ale myslím si, že je potrebné, aby sa písalo i o mužoch a pre mužov, na ich povzbudenie, I keď viac tieto knihy čítajú ženy, ale odporúčam i mužom.

Louis de Wohl
dostupné
12,51 €
Sofina (3 recenzií)
19.05. 2017

Veľmi praktická modlitebná knižka, ľahko prenosná, pekne pasuje do kabelky. Každoročne ju budem používať pri sledovaní obradov Veľkého týždňa.

Vincent Malý (ed.); Štefan Fábry (ed.)
dostupné
13,48 €
Mony (22 recenzií)
19.05. 2017

Je mi ľúto, že sa Sabotážou všetko uzatvára a sympatickí súrodenci McKennovci mi už nebudú môcť vyrozprávať svoje strhujúce zážitky. Budú mi chýbať, veľmi. Ich súrodenecký vzťah bol nádherne vykreslený a ukazoval, že v jednote je skutočná sila. Že sú si opornými piliermi a jeden druhého vo všetkom podporia a nikdy nedovolia, aby ťažkú situáciu musel niekto z nich riešiť sám, bez pomoci druhého. Celá séria bola takou peknou zastávkou vo svete, kde pravá láska porazí všetko zlé a kde sa najhlavnejšou osobou v živote stal Boh. A to je skutočne vzácne. Niekedy mám pocit, že sa láska z nášho sveta vytráca a nahrádza ju povrchnosť, povýšeneckosť, chuť po úspechu vybudovaná šliapaním po chrbtoch iných, a jednoducho, mám z toho všetkého zmiešané pocity. No u Dani som vedela, na čom som a v jej knižnom svete som sa cítila zakaždým vítaná. Sabotáž je nádherná kniha. Bola pre mňa príjemným spestrením dňa a skvelo som si pri nej oddýchla. Aj keď som s hrdinami musela opäť čeliť strastiplným prekážkam a prípad bol naozaj pútavý a skvelo zamotaný, i tak v celom príbehu prevládala najmä tá romantická časť, ktorú som si nesmierne užívala a prišla si tak na svoje. Vzťah Kirry a Reefa bol milý, rozprávkový, presne ako aj predchádzajúce vzťahy vykreslené v minulých častiach. Aj keď hrdinovia vynikajú nie len vonkajšou, ale i vnútornou krásou, čo vyvoláva dojem dokonalých a bezchybných ľudí, ktorých v reálnom svete stretnete asi ťažko, aj tak si ich postupom času obľúbite a zistíte, že vám skutočne prirástli k srdcu. Bojíte sa o nich a prajete im len to najlepšie, tak ako aj poslednej dvojici, Kirre a Reefovi. No myslím, že najpodstatnejšia osoba, ktorá nesmie chýbať ani v jednej časti, ani v jednom vzťahu, je Boh. A tentokrát mu Dani venovala špeciálne miesto. Týmto sa Aljašská odvaha končí, avšak Sabotáž bola krásnou bodkou celej série. Takou, akú si zaslúžila a mňa veľmi teší, že som mala možnosť prečítať si všetky diely vrátane tohto. Na celú sériu budem spomínať len v dobrom a v kútiku duše dúfať, že sa k nám dostanú aj ďalšie diela milej, sympatickej a talentovanej Dani Pettreyovej...

Dani Pettreyová
9,60 €
strana: 1 z 355