Recenzie

Recenzie

(vaše názory na knihy + súťaž)

Napíšte recenziu a vyhrajte 20 € poukážku na nákup v Zachej.sk

20 € poukážku na nákup tovaru na Zachej.sk za mesiac august 2024 získava p. Beáta za názor na knihu Svedectvo. Blahoželáme.

Dočítali ste knihu a chcete sa o svoj názor podeliť? Vaše názory pomáhajú ďalším stovkám ľudí, ktorí sa rozhodujú, či si knihu prečítať. A navyše, každý mesiac žrebujeme jedného recenzenta, ktorý od nás získa poukážku v hodnote 20 € na nákup produktov v ponuke kresťanského kníhkupectva Zachej.sk

Zakladné podmienky súťaže: (podrobný štatút súťaže)

• registrujte sa na Zachej.sk a píšte názory ako prihlásený užívateľ
  • vyhľadajte knihu, ku ktorej chcete napísať svoj názor
  • rozsah recenzie viac ako 100 znakov + ohodnoťte knihu hviezdičkami
  • v jednom mesiaci môžete napísať viac recenzií, zvýšite si tým šancu na výhru
Proměna farnosti

Proměna farnosti

James Mallon

15,42 €

5,0
D
Dávid (4)

17. marca 2023

Kniha Proměna farnosti v sebe nesie teologicky podkutú a autentickú výpoveď kňaza z farnosti sv. Benedikta Jemesa Mallona o stave farnosti. Je to výpoveď, ktorá nás laikov, ale aj klerikov núti zamyslieť sa nad tým, ako vnímame Cirkev a ako k nej pristupujeme. Je to všetko iba o kňazovi? Môžem aj ja budovať farnosť/spoločenstvo? Ako vstúpiť do procesu obnovy farnosti? Katolícky kňaz James Mallon ponúka niekoľko receptov ako odpovedať na tieto otázky. Ukazuje, ako to funguje u nich. Hoci by sa zdalo, že farnosť svätého Benedikta v Halifaxe (Kanada) nemá nič spoločné s našimi farnosťami, princípy, ktoré autor ponúka, sú správne a aktuálne odpovedajú na našu dobu.

Neuhasiteľný plameň Gemmy Galgani

Neuhasiteľný plameň Gemmy Galgani

Leo Schlegel (ed.)

-12%

7,83 €

4,6
Martina (212)

15. marca 2023

Táto veľmi pútavá kniha, navyše napísaná jednoduchým a prístupným spôsobom, priamo otvára dvere do hlbín Gemminej duše. Vďaka nej lepšie pochopíte Gemmin život, ktorý je mnohokrát prezentovaný iba zvonka – plný zázrakov, mystiky a tajomna – avšak opomína Gemmino vnútro, najmä jej zjednotenie s Kristom. Z tejto knihy môžu načerpať aj skúsení kňazi a rehoľníci, nielen laici.

Séria: František Saleský s 15% zľavou

Séria: František Saleský s 15% zľavou

27,81 €

5,0
J
Jana (22)

15. marca 2023

Výnimočná séria titulov o svätom Františkovi Saleskom - čo kniha, to poklad! Františkov životopis je veľmi inšpiratívny a obohacujúci, a to nie len pre zasvätených, ale tiež pre každého človeka, ktorý sa denne musí vysporadúvať s rozličnými (aj) svetskými problémami. Jeho vzácne myšlienky, usmernenia a rady v knihe Krok za krokom k svätosti sú priam nevyčerpateľnou studnicou múdrosti. A kto cíti potrebu skrotiť svoje nepokojné srdce, určite nech neváha a vydá sa počas 10 dní na duchovnú obnovu so svätým Františkom - rozhodne neoľutuje! Ku knihám sa rada opakovane vraciam, pretože celú duchovnú múdrosť v nich nie je možné obsiahnuť naraz. Sériu odporúčam aj ako darček.

Žiť ako kráľovské dieťa

Žiť ako kráľovské dieťa

Harold Hill

3,61 €

5,0
V
Viera Gindlová (1)

14. marca 2023

V tejto knihe sa dočítame na základe skutočných nadprirodzených príbehov auotra o tom, aký je dôležitý po ´znovuzrodení´ kresťana, udalosť "krst v Duchu Svätom". Vysvetľuje, ako sa môže kresťan skrze dary Ducha Svätého dostať do pozície, kedy skrze delegovanú moc v mene Ježiš vstupuje do oblasti nadprirodzena a rieši problémy pod Božím pomazaním. Podporuje to modlitbami v jazykoch, ktoré tiež prichádzajú pri udalosti "krst v Duchu Svätom", kde sa menovaný začne modliť podľa toho, ako ho vedie Boží Duch v cudzích jazykoch. Menovaný dostáva zjavenia ku riešeniu neriešiteľných situácií priamo od Boha, kedy už človek nemá žiadne riešenia a lekárska veda už tiež končí. Človek si jasne uvedomí, že náš boj nie je proti telu a krvi, ale proti mocnostiam temna v poveternostných oblastiach. My, kresťania, stojíme na strane víťaza, náš Pán Ježiš Kristus porazil na Golgotskom kríži peklo a smrť, a je len na nás, aby sme si dokázali toto jeho víťazstvo privlastniť. Táto kniha je toho príkladom. Vďaka autorovi Haroldovi Hillovi.

Duša Kristova, posväť ma

Duša Kristova, posväť ma

-12%

6,07 €

5,0
Monika - vydavateľstvo Zachej.sk (118)

14. marca 2023

Kto by nepoznal obľúbenú modlitbu po svätom prijímaní Duša Kristova, posväť ma! Možno tým, že sme ju často už od detstva počúvali a modlili sa ju spoločne s ostatnými veriacimi, stala sa pre nás akousi „rutinnou modlitbou“. Hĺbka a sila slov tejto modlitby však stojí za to, aby sme sa nad jednotlivými veršami pozastavili a trošku viac porozjímali, čo nám chcú povedať. Pre mnohých svätých, medzi inými napríklad Ignáca z Loyoly, Bonaventúru či Tomáša Akvinského, bola Duša Kristova dennou modlitbou, rovnako ako Otče náš. Veľmi ju odporúčali modliť sa a zvlášť svätý Ignác bol jej neúnavným šíriteľom. Rozjímania obsiahnuté v tejto knihe môžu pomôcť zahĺbiť sa do adorácie pred Najsvätejšou sviatosťou a naplniť srdce pokojom, ktorý dokáže dať len Boh, keď sme pred ním sklonení v tichu a v modlitbe.

George Müller - Ochranca sirôt v Bristole

Janet Benge; Geoff Benge

3,20 €

5,0
M
Mária (1)

14. marca 2023

Malá, útla knižočka, v ktorej sa skrýva veľký a silný príbeh človeka, ktorý prijal Božie pozvanie. Pre mňa silný čitateľský zážitok, takmer duchovné scifi... ale ono to bola skutočnosť, ktorá sa hlboko vpíše do srdca čitateľa. Určite odporúčam.

Súzvuk nerovníc

Súzvuk nerovníc

Laura Fechová

15,42 €

5,0
Erika (215)

14. marca 2023

Pekná kniha o kamarátstve, priateľstve a láske dvoch mladých ľudí. Niektoré veci z ich života boli veľmi bolestivé, no napriek všetkým chybám, je úžasný prístup ich rodičov, ktorí stále veria, že v ich (takmer) synovi je dobro, ktoré nakoniec prerazí napovrch, aj vďaka ich láske, citlivému prístupu a viere. Páčila sa mi pasáž, kde sa hlavný hrdina vybral na svätojakubskú púť a ako postupne vchádzal do seba a menil sa.

Zachránená z pekla

Zachránená z pekla

Ania Golędzinowska

7,66 €

5,0
M
Mária (158)

13. marca 2023

Takmer trištvrtinu knihy som mala pocit, že som zablúdila do iného literárneho žánru, než aký patrí do náboženskej literatúry. Potom som si spomenula, ako sám Ježiš vravel, že lekára nepotrebujú zdraví ale chorí. Aj Ania bola chorá na nedostatok lásky, a tak ju hľadala na nesprávnych miestach a nesprávnymi spôsobmi. Naštastie do jej života vstúpil človek, ktorý jej povedal o púti do Medžugorja. A práve tam sa jej život, ale aj život ostatných príslušníkov jej rodiny, zmenil od základov. Skvelá kniha!

DVD: Narodil sa Kráľ

DVD: Narodil sa Kráľ

Rich Richard